کنسول (بخش مدیریتی سامانه)
چنین نیست که فناوری به جلو برود و ما سرجای خود بمانیم، سرانجام زمان (افکار عمومی) ما را وادار به تبعیت خواهد کرد.
چنین نیست که فناوری به جلو برود و ما سرجای خود بمانیم، سرانجام زمان (افکار عمومی) ما را وادار به تبعیت خواهد کرد.
پیشرفت علم، مدیریت غیرحضوری منابع انسانی را امکانپذیر کرده است.
– تعریف دفاتر مختلف ومشخص کردن مسئولین آنها
– مشاهده ی نامه های واصله به هر دفتر
– نظارت پنهان بر پاسخ مدیران به درخواست های مردم
– دادن مجوزهای مختلف دسترسی به سامانه بر اساس مسئولیت مدیران
هیچ سازمانی بدون نظارت و کنترل نمی تواند بقا، دوام و پیشرفت خود را تضمین نماید.
– تعریف کار به صورت نامحدود
– واگذاری کار به مدیر مربوطه
– مشاهده ی انجام یا عدم انجام کارهای واگذارشده
– دسته بندی کارهای درحال انجام، انجام نشده و انجام شده
دولت الکترونیک به زودی تمام شئون زندگی را فرا خواهد گرفت
– دریافت الکترونیکی درخواست های مردم
– امکان تغییر وضعیت درخواست از دیده نشده به خوانده شده، درحال بررسی، ارجاع داده شده و …
– ارسال نوتفیکیشن به کاربر همزمان با تغییر وصعیت درخواست
– ارسال پاسخ به صورت متن و تصویر
تصمیم گیری های جامع، نتایج اطلاعات کامل می باشد.
– اطلاع از نوع درخواست های مردم(معیشتی ،اشتغال، شکایت از ادارات و …
– اطلاع از مناطق ارسال پیام ها
– اطلاع کامل از شخص فرستنده درخواست
– اطلاع از میزان رضایتمندی نسبت به ادارات مختلف
اکثر اوقات نمایش یک نمودار گویاتر از ساعت ها سخنرانیست.
– تحلیل نموداری درصد و نوع درخواست های مردم از نماینده
– تحلیل نموداری جنسیت، تحصیلات و دیگر اطلاعات کاربران
– ارائه تحلیل های ترکیبی از کاربران سامانه و درخواست آنها
– نمایش جدولی ارگان های با بیشترین درخواست
” زمان ” محدودیت اصلی نمایندگان برای” خدمت رسانی بیشتر به مردم “است .
– بارگذاری اخبار و دیگر فعالیت ها درکمترین زمان ممکن
– بارگذاری نامحدود فیلم و عکس و دیگر فعالیت های نماینده
– امکانپذیری بارگزاری مطالب با تلفن همراه و کامپیوتر
– بارگزاری آسان با جایگزاری مطالب در جداول طراحی شده مخصوص هر قسمت
امکان نظارت بر تک تک نیروها و مسئولین دفاتر مختلف
مشاهده نحوه ی پاسخ دهی مدیران دفاتر به درخواست های مردم
ایجاد و حذف مدیر جدید و دادن دسترسی های محدود و نامحدود به آنها
امکان ایجاد کار توسط نماینده برای مدیران مختلف و نظارت بر اجرای آن
تفکیک درخواست ها براساس منطقه ی ارسال
تفکیک درخواست ها بر اساس ارگان های مربوطه
تفکیک درخواست ها بر اساس نوع درخواست ها ( اقتصادی،اشتغال، شکایت ادارات و …)
تفکیک درخواست ها براساس آخرین وضعیت آنها ( دیده نشده ، خوانده شده ، درحال بررسی و …)
امکان فیلتر کردن ترکیبی درخواست ها (هر نوع فیلتری که مدنظر مدیر باشد)
اخذ درخواست مردم با اطلاعات کامل فرستنده
امکان ارسال پاسخ به صورت تصویری و متنی
امکان پرینت کردن درخواست و انجام عملیات های بعدی
نمایش وضعیت تمامی نامه های واصله در یک نگاه
امکان پیگیری درخواست از طریق شماره پیگیری، شماره ملی و تلفن همراه
امکان ایجاد اخبار و اطلاعیه و همچنین فعالیتها با ارسال نوتفیکیشن و بدون آن
کاهش هزینه ها و نیروی انسانی مورد نیاز
امکان ایجاد نظرسنجی های متفاوت
مشاهده تعداد افراد شرکت کننده در هر نظرسنجی
مشاهده آراء اختصاص یافته به هر گزینه نظرسنجی
امکان تغییر وضعیت درخواست ها تنها با یک کلیک
تقسیم بندی فعالیت های نماینده در چهار حوزه (سخنرانی، جلسات، پیگیری ها و فضای مجازی)
امکان بارگزاری تصاویر به صورت نامحدود و بسیار سریع
بارگزاری محتوای آموزشی در دسته بندی های مختلف
اخذ انتقادات و پیشنهادات مردم در زبانه ای جدا به خاطر حساسیت موضوع
امکان بارگزاری فعالیت های نماینده در کسری از زمان و حتی با تلفن همراه
دریافت تحلیل های متنوع گرافیکی از درخواست های مردم
مطلع کردن مردم از برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت خود
اگاه کردن مردم را از مشکلات و ظرفیت حوزه انتخابیه
دردسترس دورترین مردم حوزه انتخابیه خود باشید
امکان ایجاد نوتفیکیشن به صورت نامحدود، با قابلیت تعریف عنوان و متن.
اطلاعات کامل درخواست را دریک نگاه مشاهده کنید و بهترین پاسخ را با متن و تصویر ارائه دهید.
با انجام نظر سنجی های مختلف از نظرات مردم با خبر شوید.
به تفکیک، از میزان رضایتمندی و دلایل عدم رضایتمندی مردم از ادارات مختلف مطلع شوید.
بله، طراحی سامانه به گونه ای است که هر نماینده یک سرور مخصوص به خود را داراست و لذا در توسعه امکان بومی سازی وجود دارد.
اطلاعات سامانه کاملا در سرور های داخلی ذخیره می شود و همچون سایت های مجلس و قوه ی قضاییه می باشد و دسترسی هیچ کشور خارجی به آنها وجود ندارد.
ساختار برنامه نویسی به صورتی طراحی شده که انعطاف پذیری لازم را جهت توسعه نرم افزار ایجاد کند لذا امکان افزودن نمودارها و جداول تحلیلی برطبق داده های ورودی وجود دارد.
بله، پشتیبانی سامانه تا پایان مجلس یازدهم بر عهده ی سرکت پارسیدال می باشد و هر روز کاری از ساعت 8 صبح تا ساعت 16 آماده ی خدمت رسانی می باشند.
بله، به صورت کلی می توان به افراد مختلف مجوزهای دسترسی محدود و نامحدود داد برای مثال یک نفر مسئول اطلاع رسانی شود و شخص دیگر مسئول بخش آموزش و افزایش آگاهی سیاسی مردم شوند و هیچکدام به درخواست های مردم دسترسی نداشته باشند.
در ورژن بعد این امکان فراهم خواهد شد که نامه دریافتی را بشود به صورت فکس الکترونیکی از طریق کنسول مدیریت سامانه به ادارت مختلف فرستاد.
تهران، پژوهشکده انرژی دانشگاه صنعتی شریف، طبقه اول ،شرکت پارسیدال
parsidal_co
parsidal.ir